wandhi giutar vengeance club

Black Metal merujuk kepada muzik yang mempunyai ciri-ciri khusus. Diantaranya adalah ia mencemuh semua ugama kecuali pagan. Oleh itu Black Metal boleh dianggap sebagai muzik keugamaan pagan. Dengan itu sebarang dakwaan bahawa muzik Black Metal tidak mencemuh ugama meletakkan kelompok yang sedemikian terkeluar daripada Black Metal. Sementara yang mendakwa mereka merupakan pengikut Black Metal meletakkan diri mereka terkeluar daripada semua jenis ugama. Pada 23 Januari 2006, Jawatankuasa Muzakarah Fatwa Kebangsaan Malaysia telah memutuskan bahawa aliran muzik Black Metal dikategorikan sebagai ajaran sesat dan boleh menjejaskan akidah mereka yang mengamalkannya.

Wednesday, September 9, 2009

laki-laki biasanya suka yang keras.........

keras
kekerasan adalah suatu ciri yang sangat sekali atau sangat identik dengan lelaki,musik sebenarnya bisa mempersatukan mereka,namun mereka lebih suka membanggakan lambang daripada rasa yang mereka miliki.black metal adalah aliran musik yang berjalan keras dan dengan kekerasan itulah membuat saya ingin menjadikan "bloack metal "menjadi suatu identitas pribadi saya sendiri,musik adalah suatu hal yang indah ,menurut saya black metal adalah suati kepuasan batin yang bisa membuat saya melupakan ke tidak nyamanan saya di dunia ini.
saya tegaskan black metal adsalah bersih,black metal tak slamanya jorok.janga remeh kan mereka para seniman ...........................
butuh suatu ketekunan dalam menyongsong sesuatu,hidup adalah untuk di nikmati,dan kita nikmaati hidup ini dengan mendengarkan musik"hard core'hidup black metal.seniman adalah orang - orang yang saya sangat kagumi.......................

No comments:

Post a Comment

rssian is big nation