wandhi giutar vengeance club

Black Metal merujuk kepada muzik yang mempunyai ciri-ciri khusus. Diantaranya adalah ia mencemuh semua ugama kecuali pagan. Oleh itu Black Metal boleh dianggap sebagai muzik keugamaan pagan. Dengan itu sebarang dakwaan bahawa muzik Black Metal tidak mencemuh ugama meletakkan kelompok yang sedemikian terkeluar daripada Black Metal. Sementara yang mendakwa mereka merupakan pengikut Black Metal meletakkan diri mereka terkeluar daripada semua jenis ugama. Pada 23 Januari 2006, Jawatankuasa Muzakarah Fatwa Kebangsaan Malaysia telah memutuskan bahawa aliran muzik Black Metal dikategorikan sebagai ajaran sesat dan boleh menjejaskan akidah mereka yang mengamalkannya.

Saturday, October 31, 2009








     dukungan untuk pemberantasan korupsi
saya akan mendukung kpk seterusnya dan tak akan berkhianat dan akn selalu mendukung langkah -langkah kpk,soal kasus candra dan bibit saya mendukung mereka karena suatu alasan ....

mensejahterakan rakyat adalah suatu yingkah yang sangat terpuji dan harus di miliki oleh pemimpin di dunia ini khususnya di indonesia ini yang menjadi tanah air kita....
saya dukung selalu kpk dan tak akan mendukung para koruptor sedikit pun....para koruptor sebenarnya sedang tertewa ketika menyaksikan kpk versus polri yang sedang di lakoni di tanah ini.jangan biarkan mereka hidup di indonesia dan tak aka pernah saya berniat untuk mendukungnya dalam kehidupan saya,

ayo beri juga dukungan anda untuk memusnahkan koruptor di indonesia
dan beri dukungan anda untuk candra &untuk kasusnya....

No comments:

Post a Comment

rssian is big nation